Det kommer bli så kul!

När jag kom hem i dag låg det ett två kuvert på min säng, det ena innehöll mina biljetter ner till Göteborg den 26 till 29 juni. Det andra innehöll inbetalningskortet till Vägverket och mitt teoriprov. Appropå teoriprovet är det kanske dags att ta tag i det på allvar? Jävlar. Nu ska vi prata mer om min Göteborgsvistelse i stället - mycket roligare!

Jag åker dit redan på torsdag eftermiddag så jag och Sara får hela fredagen för oss själva! Sara fyller dessutom år på fredagen så det blir väl lite sjönsång på morgonen och hela baletten? Hehe. VI får väl se :) Jag kan tänka mig att det blir en del shopping (liiite får jag väl shoppa? *blink blink*), fika och en jäkla MASSA snack. VI kommer igång i samma stund vi ses, det går i princip inte att få tyst på oss! Sist jag träffade Sara och hon mötte mid vid spårvangshållplatsen började vi babbla, babbla och babbla... Men det är kul! Det är så det ska vara och himla kul kommer vi få det! Eftersom tiden går så fort dröjer det inte länge innan jag är där nere (sorry stumpan) i Götet och röjer! De har ju inflyttningsfest på lördagen också! Herrejissus va skoj det kommer bli! ;)

image2290

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback