Duktigt Emma!

Klockan är 8.05 (just nu) och jag är inte på jobbet. Nej för tänkt, jag har tagit min friskvårdstimma idag. Jag gick upp sex som vanligt och gav mig ut på en promenad i nästan en timma i morgonsolen. Därför har jag en timma extra nu! Ska bestämma mig för vad jag ska ha på mig, annars är jag i stort sett klar att gå till jobbet :) Känns fantastiskt att vara hemma vid den här tiden! Att man varit uppe sen sex och hunnit med massor, ätit frukost, sminkat sig och allt det, ja förutom att klä på sig då!

Funderar på om jag ska leta reda på något recepet till i morgon då det är min mat dag... Alltid lika segt! Har så dålig fantasi! :) Vet du något billigt, lätt och nyttigt recept - hand it over!

Nu ska jag stirra in i garderoben i tjugo minuter och hoppas att något hoppar ut och vill vara min outfit i dag. Haha. I ala fall, jag tänkte bara säga hej!

Puss å hej, ha en fin start på dagen!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback