En författare

En av mina favorit författare Denise Rudberg som skrivit många bra böcker t ex Matilda, Vänninan, Storlek 37 osv. Alla hennes böcker utspelar sig i Sthlm och i de lite "finare" kretsar, alltså karaktärerna har inte direkt ont om pengar, men det finns så klart andra problem inblandade. De är i alla fall riktigt bra och jag har alla hennes böcker, nu kommer det snart ut en ny och en annan (ny) sak är att hon har börjat blogga! Hur kul liksom?! Den bloggen började jag genast prenumenera på på Bloggkoll.se. Då behöver man inte bara se fram emot böckerna liksom :) Sen har jag en kollega vars nån släkting känner/är gift med henne. Coolt va! Det är i Stockholm det händer :)

Här är länken.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback