En ny dag i mitt liv

Tisdag = Desperate Houswives kl 21 på Kanal 5. Hoppas D vet vad som gäller sen förra tisdagen! Vad mer händer på tisdagar... Det vanliga med jobba och den biten. Ska även i dag välja vilka mökläggnings/rullgardiner jag vill ha i mitt rum innan jag drar till David vilket passar perfekt då han slutar lite senare än vanligt. Mamma sa att det fanns rullgardiner med prinsesskronor på! Åhhhhh faaantaaastiiiskt! Både i rosa och i beige! Men det kan ju bli en aning för barnsligt.... Men det är fantastiskt för det! :)

I dag har jag börjat med att inte äta kalorier ett tag framöver. Nu jävlar ska de där 7,4 kg för mycket bort som jag fick min dom om i går. 6 av dem kg kom till när jag flyttade hit och började på mitt jobb, där jag sitter stilla hela dagarna och har kakskåpet brevid mig. Vilket inte är en fördel. Nu jäklar! Har druckit en halvliter vatten redan och ska börja på min andra. Mamma var och köpte Detox till oss i dag så det är dags! Rening och hela faderullan. Wish me luck! Inte en godisbit ska ner. Dumt nog är det en del fest i helgen och frågan är om man vågar vara "tråkigt" och inte dricka :( Men det är ju kul ändå! + att det kostar mindre :) Vi får se...

Puss å kram så länge



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback