Ett litet steg närmare

image2267

Nyss, nu, bokade jag teoriprovet! Jag kollade i kalendern, bet mig i tungan, är det för snart eller är det får långt kvar, kommer jag klara det? Hjälp hälp hjälp. Det slutade i alla fall med att jag bokade det den 9/7 -08, en dag innan jag och min Babe åker till Paris. Två helger innan det har jag varit i Göteborg och träffat min stumpa (bokade tåg tidigare idag) och den tiden jag har på tåget tänkte jag att jag kan råplugga! Smart va? Nu ska jag lägga mig och sova. Men först ska jag ta bort all skit jag lyckats slänga på sängen under dagen. Har nämligen slängt ur min byrå från mitt rum och ersatt den med en tv-bänk till min tv och alla högtalare, recivers och gud vet allt. Det som då fått plats i den rymliga byrån har längre ingen stans att bo... Stackars hemlösa prylar. De ska nog få bo på golvet i natt.

Kanske dags att börja då? Puss och god natt.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback