Finest?

Haha. Frågetecknet förstår ni när ni ser bilden. En fotograf kom och körde upp systemkameran under näsan på oss i lördags när vi var inne på Solidaritet. Min fråga är om de inte vore på sin plats att de retucherar bilderna? Jag vet att när jag var ute i Uppsala mycket förr var jag med på en del mingelbilder (haha) och då såg man så jävla snygg ut. Faktiskt! Man hade en gyllene lyster över hela kroppen, hyn var perfekt och ögonen var inte alls så där fylle-blanka. Jag trodde ett bra tag på att jag faktiskt såg så där bra ut in på småtimmarna tills nån påpekade att de faktiskt var retucherade bilder. Men orka retuchera ca 200 bilder per utekväll? Gör de sånt? Undrade jag. Tydligen gör det de för min kompis var ganska övertygande och jag insåg att man kanske inte är snygg kl 3 på natten när man dansat och dryckit alldeles för många drinkar. Haha. I guess not.

Denna bild är som sagt den nakna (oretucherade) sanningen.



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha, såg du undertexten.... Josefine Jansson, Emma Sonesson och Ulrika Nilsson. Alltid mitt namn som blir fel, hur svårt ska det vara? haha

2008-05-20 @ 21:23:57
Postat av: Emma

Haha. Stackare! Vi måste göra nåt åt det ;)

2008-05-20 @ 22:22:18

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback