Första maj

Det är första dagen på en ny månad och vet du vad jag gör? Det är nästan så att jag skäms... Jag är inne. Ligger raklång i sängen. Vänt! Till mitt försvar: jag är grymt pollenallergisk. Jag nyser och nyser och nyser. Om jag går ut blir det bara värre + att jag blir väldigt trött av både allergin och pollenpillerna jag äter mot allergin (som inte heller hjälper till hundra %).. Suck. Känns dumt att vara inne och inte vara ute i det fina vädret, eller ja det blåser tydligen som min bror sa för att vara snäll, eller blåser det? (Säg ja). Så nu vet ni var jag är håller till idag. Kul. Men att vara allergisk är SKIT. Nästa år ska jag minsann komma ihåg att ta en spruta mot skiten innan helvetet börjar.

Igår kan jag ju berätta lite om! Jag slutade jobbet kl 13 vilket var väldigt skönt, gick hem och städade mitt rum... Sen åkte vi och handlade på ICA när vi ska åka där ifrån möter vi David (?) som är på väg till ICA. Jag fattar noll. För det första skulle han ju ringa innan han kom och för det andra hade jag ful kläder på mig. Damn. Hehe. Närå är inte så ytilg... Hum. Jag bjuder på det! Sen åkte vi hem till moi. Vi lagade en tre rätters middag och Loijs kom förbi och avnjöt den med oss. Rikitigt gott och lyxigt blev det! Mums! Efter alla tre rätter och två drinkar till mig och Loijs gick vi till Killingens fotbollsplan och kollade på en majkase. Mysigt! Stå och kramas i regnet vid den varma brasan (varför regnar det alltid på Valborg?) var verkligen mysigt. I morse åkte D till England för att hälsa på sin tvillingsyrra, mamma och Olle åkte till Smögen eller nåt sånt, Maja är hos en kompis och de andra barnen vet jag inte. Det är alltså Emil och jag hemma och vi funderar på att kanske laga dagens första måltid bestående av tortelinis...

Till köket då. Nysandes.. Gaahh.. Hoppas ni har en bra dag:)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Magnus

Men du har väl aldrig fula kläder heller! :P

2008-05-26 @ 20:25:34

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback