Fredag snart?

Jag tycker det skulle vara fredag idag. Känns så. Det är strålande fint väder och vad gör jag? Sitter inne?! Helt sinnes. Men det blir väl så när man är vuxen och förståndig... Maja är här idag och hjälper mig lite, hon har Operationdagsverke i skolan då de samlar in 200kr i var till nån skola i Sydafrika. Kul med sällskap :)

I morgon är det i alla fall fredag (går tyvärr inte att styra veckodagarna) och då ska jag ut till Älsklingens landställe direkt efter jobbet. Jag ska ta båten här från Gåshaga nere vid Restaurang J och det tar bara 15 min till Tynningö! Hur coolt?! Hehe det låter va, att ta båten istället för buss/bil/tåg. Måste packa redan ikväll... och laga mat... och samla alla tankar som är utspridda överallt känns det som.

Men jag är glad för det :)

Puss på er!



/emma - Vill Ut

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Ska du inte på grillfesten på lördag? Eller åker ni hem från Tynningö på lördag?

Postat av: Emma

Joo vi åker hem på lördagen :) Ha det så skoj ikväl! Puss puss

2008-05-29 @ 16:06:43
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback