Skön helg

Fredag! Igen! Woho och tjoho! Jag gillar fredagar om man säger så.

I dag har jag på mig ett nytt linne (mm jag vet men till mitt försvar fick jag 30% rabatt) från Lindex, det är vitt och väldigt fint. Gulligt alltså, kanske tar en bild senare! Känner mig fin i det :) Vi går vidare till helgen. Direkt efter jobbet ska jag greppa min Mulberry Bayswater och gå till ICA där kött ska inhandlas. Jag ska sen raka vägen till min David och Älvsjö där grillning står på schemat! Vårt lilla gäng kommer för att ansluta sig till grillningen lite senare - det ska bli såå kul! Solen skiner också så det blir nog en himla fin kväll! Dave sa något om rövin, mm känner verkligen för rött vin faktiskt! Sak bli en helt lovely kväll!

I morgon blir det en lång dag, alltså inte tråkigt-lång-dag mer: mycket-kul-att-göra-lång-dag. David jobbar kl 5.00 men jag sover nog en liten sund till innan jag beger mig in till Centralstationen och sätter mig på ett tåg till Uppsala. I Uppsala tänkte jag spendera min dag hos pappa och solstrålen Rasmus! Sen ska jag tillbaka på kvällen till Sthlm och Älvsjö då det ska bli schlagerkväll hos en i "gänget". Det ska också bli stört-skönt och soft! Älskar när det inte krävs så mycket och att man bara kan chilla (brat varning?). Söndag, jao, sega runt blir det nog, sen ska jag träna skivstångspasset kl 18.00. David ska också vara med! Haha. Min bror och jag börja snacka om det igår nämligen (min bror Emil brukar hänga med mig på det passet) och då hakade David på. I onsdags orkade jag ingenting så jag undar om det blir något snack om att stila för min del. Troligtvis inte, så som det sved i mina muskler! David däremot, ja, undar hur många vikter som får plats på skivstången?!

Vi får se om jag får möjlighet att titta in här något mer, idag eller under helgen, om inte önskar jag dig en trevlig helg!

Puss å kram


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback