Hjälp!

Jag är en sån där person som får "infall", allså kommer jag på något jag vill göra/ha vill jag göra/få det på en gång! Förutom att shoppingabstinensen är mycket svår just nu vill jag dessutom klippa håret! Nu nu nu! På en gång. Tålamod någon? Nepp, i sånna här situationer, när jag fått för mig nåt, kan jag rakt inte lugna ner mig! Jag vill att det ska hända på en gång, bums, inga ursäkter - nu! Haha. Om jag är en jobbig person att vara med? You tell me. ;) Nu är ju den stora frågan hur jag ska klippa mig. Är som sagt trött på mitt långa, tjocka (inget att klaga på iofs) friss som bara hänger och är booring. Nej, jag vill se en förändring, frågan är bara vad för förändring? En kollega kom nyss förbi och hon har klippt sig i den "kända" kändisfrisyren, typ page med längre hår fram och lite kortare i nacken, tänk på Victoria Beckham så fattar ni. Är det too much? Eller ska jag bara våga och göra slag i saken!? Hum.. Hjälp som sagt!



Är jag nästa Beckham?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback