Hurtigbulle

Jag är både hurtig och en bulle. Hehe. Skämt och sido. I morse gick jag upp tio minuter tidigare och gav mig ut på en halvtimmas power-walk i solskenet. Väldigt härligt faktiskt! Inte en själ var ute (utom en tjej som var lika hurtig som jag) och solen sken rakt i mitt ansikte hela vägen längs med vattnet... Fantastiskt härligt! Kom hem en halvtimme senare, åt frukost, duschade och klädde på mig (gick relativt smärtfritt då jag valde kläder dagen innan) och sminkade mig lite (glömde böja ögonfransarna! Oj oj. Men de är typ obefintliga då pollenet och dess följd av att det kliar i ögonen gör att de stackars ögonfransarna som sitter kvar lätt kan utplånas vid minsta lilla. Tänkte därför skona dem i dag från metallögonfransböjaren som en godgärning till mig själv. Dock ovan med det, asså jag ser ju inte huruvida mina ögonfransar är böjda eller ej men omgivningen... Eh. Kommer ingen stans med det här så jag droppar denna "tråden".

I dag efter jobbet ska jag till Friskis och ställa mig på en cross-trainer, det är nämligen inga roliga pass så jag vålgästar gymmet då det är fri träning där nu i maj - man får passa på!

Nu ska jag klunka lite detox. Puss så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback