In bed with Emma

Neej nu ska ni ni inte börja tro något. Men ja, faktiskt, jag sitter i sängen med datorn i knät och Gilmore girls på tvn. Kom hem ganska sent igårkväll så det är faktiskt okej. Efter Eurovision song contest som var slut strax efter tolv skulle jag och Loijs ta oss hela vägen hem till Lidingö. Det skulle ta en timma och fyra minuter så det var helt klart överkommligt, men shit va trött jag var (ska jag säga fortfarande)! Som vanligt vann fel låt! Vad tänker folk egentligen, det var ju typ den sämsta som vann? Nä det finns inte hopp om mänskligheten. Själv gillade jag några stycken t ex Norge, gillar hennes röst liksom. Kan inte förklara. Men här är låten om du vill lyssna. Dock snackar de typ spanska eller nåt innan låten kommer - håll ut!



Vidare så ja, det är morsdag! Glöm inte mamma idag!

Ojojojoj! Jag hittade den! Låten som försvann nån gång där i Strömstad! När jag kollade på Eurovision 2004 i mitt lilla krypin ovanpå ett garage var det denna låten som fick mitt hjärta att slå fortare. Men jag hittade den aldrig (youtube fanns typ inte) men nu har jag hittat den! Här är den för dig som vill lyssna. Cypern står för dessa fina tunes :)



Räkna också med lite galna bilder från igår ;) Vi spelade bland annat Twister - haha - I say no more.

Puss på er så länge!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback