Jag är så cool

Jag tror jag kommer bli en liten bloggdesignare inom kort, så duktig och självlärande som jag är! Jag är impad över mig själv om jag ska vara hel ärlig :) Igår tjatade jag lite på min bror (ringde honom från liggande läge i min säng då jag inte orkade gå upp på övervåningen) att vi måste göra något åt bloggen nu! Den är ju inte klar än! Headern och formatet är ju kirrat, men färgerna och bakgrunden - hallå liksom? Eko eko eko!? Inget kul att titta på. Nu har jag därför pillat HELT själv utan någon som helst hjälp och jag har lyckats byta färgen på alla texter i bloggen, allt från där man skriver in kommentarer till där till höger där alla kategorier och shit står. Jag lyckades normalisera den feta texten som står under min profilbild (den var fet och ful innan). Jag har lyckats hitta en snarlik färg till texten (färgen headern har alltså) här - så det blev riktigt bra! Vad mer... Jag har ändrat "Söta kommentarer" till "Fina kommentarer" (idétorka jag vet). En annan sak jag lyckades ta bort (min bror kunde inte det -just då - mohahah) var den fula tomaten som stod vid inläggets rubrik. Fan jag är ju grym!

Så lite bättre känns det nu när jag kollar in min egen blogg (mm man gör ju det ibland...)! Yes yes!

image2297

/emma.

P.S. Jag lyckades också ändra såatt inte alla orden i rubriktexten börjar med stor bokstav. Alltså t ex istället för: Det Var En Gång blir det: Det var en gång. Great hu!

P.S. 2. Under inlägget där man trycker för att skriva en kommentar står det nu "Skriv något fint". Du är såå duttig Emma ;)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback