Kort vs. Långt

Jag ska klippa mig! Men fan, hur? När jag frågar de kvinliga kollegorna säger det "Jaa gör det, de skulle du passa i!" Medan de manliga kollegorna säger "Nää jag gillar när tjejer har längre hår" eller denna favoriten "Vill du se ful ut klipper du kort" Haha.

Vi får väl se hur det slutgiltiga resultatet blir, ska bara sammanställa resultatet från panelen (kollegorna) och åka till frisören direkt efter jobbet. Hua. Hjälp mig du med! Hur ska min frisyr se ut? Måste nog smsa och fråga älsklingen vad han tycker.

Mitt argument mot killarnas negativa reaktion: det växer som ogräs! Snart har jag långt hår igen :)

Heeeelp meee!



Kort vs. Långt, vad blir det?

Långt hår är ju fint, men jag är lite less på det! Har ju många år på mig att ha det långt... Blir det en Beckham (högst upp till höger)? Behöver jag tillägga att bilderna är ett montage? ;)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Jag tror du kan vara fin i lite kortare :) Men du får inte bli arg på mig om du klipper håret och sen blir missnöjd ;)

Puss Ellie


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback