Kräm, blå och skolfröken

Idag och i lördags (på dan) hade jag samma outfit. Jag hittade på den i lördags och då gillade jag den så pass att den fick åka på idag med! Skönt tyckte jag, bara att sätta på sig det och veta att det var bra liksom. Skönt. I morgon vet jag typ vad jag ska ha på mig så jag hoppas det tar lika kort tid som i morse :)

Här har vi det, kräm-vitt linne och exakt samma nyans på koftan från H&M, den mörkblåkjolen från Indiska och bältet även det från H&M. Utomhus var det den svarta trenchcoaten som åkte på, blomiga sjalen från Åhléns och så klart Mulberry Bayswatern. Mamma tyckte jag såg ut som en skolfröken. Plus eller minus? Hum. Får fundera på det...





Så vad blir det, skolfröken?

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback