Ladies night

I lördags var det tjejkväll! Shit va kul vi hade det! Jag drack en vinare (ja själv) och två baileys shots (också själv) men klarade mig relativt ståendes :) Inte värre än förra fredagen om man säger så, vaknade upp utan bakis symtom också så det var ju en lättnad. I alla fall. Redo för lite bilder? Jag vill varna känsliga tittare att vissa bilder kan upplevas något vulgära. Men tänk dig fyra tjejer en natt på stan, det här min vänner är den glada sanningen!



Älskar färgen på nagellacket, ska köpa den på fredag (löning)! :)



Vi skulle le som Chandler i Vänner, så där stelt och krystat liksom, lyckades vi?



Var tog ditt huvud vägen Josefin? ;) Och var hade vi ont?



En busskur har aldrig varit roligare!



Smygreklam för Åhléns?



Ingen kommentar...



Indiana Jones, do you love me?



Fjortisminen? På mig alltså ;)



Mer konstiga miner och 150kr fattigare inne på Solidaritet.




Nu ska jag sova. Puss å sov gott!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback