Make up your mind

Varmt eller kallt? Vår eller höst? Ljus eller mörker? Regn eller solsken? Kan vädret aldrig bestämma sig? Om det inte gör det snart får jag stora problem. Självklart snackar jag om kläder. Haha. Som idag, jag sätter på mig enbart mörka ting, vilket jag ångrar nu i efterhand. Svarta jeans och mörkbrun tröja - hur vårigt är det på en skala? Inte alls. Så det är segt, jag är vinterklädd. Men jag skyller på vädret som inte kan bestämma sig! + att det är (som vanligt) kallt här i receptionen - burr. Äsch.

Detta, fast andra jeans och annat halsband är min vinter-look idag. Bilden snodde jag från min egna blogg :) Hade detta på mig i oktober när jag åkte till Göteborg senast, har nog inte haft det sen dess? Joo, eller? Aja. Typ så här ser jag ut idag - vintrig.




Kan också säga att jag ville slå ihjäl väckarklockan i morse, så en promenad blev det inte. Kanske hinner gå en sväng efter jobbet efter att jag lagat mat och dammsugit mitt rum, innan David kommer. Javisst, min älskling tittar förbi och vi ska kolla på Carnevale serien vi "följer" (har lånat boxarna). Den är verkligen bra och spännande! Ser fram emot det :)

Puss så länge

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback