M som i Mulberry

I dag är det kallare, det blåser och är inte alls "bikini-varmt" som det var i helgen. Lite skönt faktiskt, när man vet att man ska sitta inne och jobba hela veckan + att pollenet kanske lugnar ner sig lite?! Man kan ju alltid hoppas :)

I går var jag lite konstig, vet inte varför men det bara blir så. Det hela blev mycket bättre efter träningen (duktigt Emma) när jag kom hem och upptäckte en hög med väskor på sängen. Wehoooooo!!!!! Maja hade fått väskorna av vår farbror Thomas som han köpt i Hong Kong. Helt jävla fantastiskt! Jag sprang in till Maja och hoppade och skrek av förtjusning, kramade henne, hoppade lite till. Bara "Åhhhhh" "Näämmmen" "Yes yes yes!!" Jag var med andra ord LYRISK! Maja följde med mig in till mitt rum och jag visade mina väskor (onödigt hon hade ju sett dem förr) och då sa hon "Men har du inte sett den bästa än?!" "Va? Vad har jag missat??!" "Den här" sa hon och tog fram väskan som låg i botten med en mörkbrund tygpåse runt med ett träd på. Ett Mulberry träd. I denna (så kallad dustbag) låg en tvättäkta MULBERRY VÄSKA - helt jävla otroligt. Det var alltså ingen kopia det inte! Thomas hade lejt hans "väskkontakt" som hade shoppat åt honom då han själv inte hade tid. Och vi hade fått riktigta Mulberry väskor i modellen Bayswater och i färgen oak. Helt jävla fantastiskt! De hande nån liten betydelselös skada som jag kunde pilla bort och därför var den lite nedsatt i priset. Det låg även ett bevis i väskan på att den är äkta!

Jag är matt, skakis i knäna - you name it! Ska visa egna bilder sen när jag kommer hem på min alldeles egna äkta Mulberry Bayswater väska. Åhh...



/emma.

P.S. Nu kommer jag definitivt ses som en liten Liiiidingö-brat... Haha. Så fel, så fel!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback