Min David

Min Dave Babe är fin han. Dock har han inte riktigt fastnat på något kort, än. Jag ska vara ärlig att säga att jag är lite feg, alltså att ta kort på oss två. Typ: "Älskling!? Se glad ut och kyss mig så tar jag ett kort" Jag vågar inte det. Varför inte, kan man ju fråga sig? Jag blir typ blyg, tänk om han tycker jag är fånig? Nu tycker han (nog) inte det så det är ju bara löjligt! Hum. När vi åker till Paris - då jävlar - ska det tas kort! Vill ha ett fint kort i en ram också nån dag... Dags att öva upp färdigheterna då?! Själv har jag inga större problem med kameror, linslus som man är ;)

Här är ett annat kort från i fredags (som någon annan tog) och som ni ser var David inte helt med på noterna. Men det är i alla fall en bild på oss :) Hehe. Kanske ska sikta in mig på att ta en bättre kort, där båda kollar in i kameran, men detta är i alla fall en början!



Puss ♥

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback