Min underbara helg

Jag har riktigt bra känningar redan nu, att denna helgen kommer bli en helg att minnas. Schemat är fullproppat och jag får inte plats med en sak till, nåväl, på söndag ser det ganska skönt och slappt ut, men annars! Åhh. Vädret är fantastiskt och bara min promenad till jobbet på tio min var varm nog (tunga väskor) och enligt väderleksrapporten ska det bara bli varmare!

Efter jobbet ska jag ta båten till Tynningö kl 16.00 direkt från Gåshaga brygga (tre min från jobbet), värsta mysigt att åka båt liksom! Där möter David upp mig och vi ska bara mysa. Han har även hotat med att vi ska bada... Vi får väl se om han lyckas få i mig i (det kalla) vattnet... På lördag ska vi in till fastlandet igen, jag ska hoppa av inne i stan och möta upp mormor, mamma, Emil och Maja vid NK. Sen ska vi går mot Djurgården och restaurangen Ulla Winblad där vi ska äta lunch ute i solskenet... Åhh. Kommer bli en härlig dag! Efter det ska jag till en park någonstans vid Hornstull och sitta på en filt, dricka något gott och kolla på stand-up. Kända som okända komiker ska ha ett maraton där i parken från 11-24 på kvällen. Coolt! Vi ska inte stanna fullt så sent utan åka vidare ut till Dalarö Värmdö (såklart, förlåt Josefin!!) och ha en mysig grillkväll med gänget! Gu så trevligt det kommer bli! Helt fabulous! Josefin sa något om en kladdkaka också... :) Antar att jag tar en sleep over hos David den natten. På söndagen ska jag och min babe hem till mig på Lidingö och ha det gött (antar att bikinin åker på) och åka vattenskidor! Jag har aldrig gjort det förut så detta blir premiär! Vi har haft vattenskidor och våtdräkter ett bra tag, men jag har bott i Strömstad mest under somrarna så jag har liksom missat det. Men nu jäklar! Haha. Får se om jag lyckas någe vidare då.. Kan inte bli annat än kallt :P

Ja, det blir min helg det! Underbart är bara förnamnet och jag längtar tills jag får gå för dan och sätta mig på båten till Tynningö...

Ha det finast!
Pussar å kramar



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: josefin

lilla emma.... värmdö för guds skull! :)

jag tycker vi kör på "klänning-på-alla" imon... det gäller liksom att passa på i sommarvärmen!

2008-05-30 @ 10:13:12
Postat av: Elina

Åh jag vill också åka vattenskidor.. alltid velat prova det :) haha gud vad kul!!

Ha en underbar helg tjejen!

Puss

Postat av: Emma

Flåååt Jossefiiiin! Har ändrat nu iaf! Klänning it is! Jag kör på min långkläning:) Vi ses!



Tack Elina, du får ha en kanon helg du med och plugga inte ihjäl dig! Vattenskidorna får jag återkomma om, om det var kul eller ej. Tippar på det tidigare:)



Puss på er!

2008-05-30 @ 10:44:04
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback