Mitt hår behöver en skinnjacka

I och med mitt "nya coola jag" har det uppstått ett litet problem. Min garderob. Allting jag äger (ja nästan allt faktiskt) är av det gulliga slaget och passar bäst till långt hår. Nu när jag gått och skaffat Mrs Beckham-frillan som innebär en look med mer edge än innan, är min garderob på tok för sockersöt för mig och mitt hår. Min frisyr behöver rent ut sagt en skinnjacka! Det var det första jag sa till mamma i morse när hon kom för att säga hej (hon har varit i Italien en vecka). Hon bara skrattade, men höll med. Alla klädesplagg jag har är blommiga eller rosa eller gulliga, hello liksom? Jag behöver alltså shoppa till mig och mitt nya hår. Tänkte mjukstarta lite i eftermiddag redan på Fältan. Nu tänker ni så här: "Shopping låter ju kul" men då säger jag så här: "Tänk på all skit jag redan har i garderoberna som jag typ inte kan använda längre!" Så lite sorgligt är det ju om jag inte får använda min blommiga kjol eller mina rosa tröja med stor rosett fram utan att håret skär sig med kläderna! Ett i-landsproblem något? Jo, i allra högsta grad. Men tänk bara på mina stackars plånbok! + de stackars klänningarna jag tänkt ha på mig i Paris, de kommer kanske få stanna hemma om de har otur? Haha. Skit i det. Nu ska mitt hår få en skinnjacka!

Over and out!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: José

Men guuuuuud så snygg du är i håret! Riktigt vågat att klippa av det, du passar jättebra i det ju :)

2008-05-27 @ 11:04:42
Postat av: Emma

Taaack :) Hehe, jag håller på att vänja mig nu! Ganska kul faktiskt med värsta förändringen! :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback