Morgonstund har guld i mun

I morse fick jag mig en underbart härlig morgonpromenad som friskvårdstimma. Gick till jobbet i mjukis/träningskläderna satt i receptionen i fem minuter innan kollegan kom och bytte av mig och då gav jag mig ut på min promenad. Solen sken (skiner) och det var helt fantastiskt skönt att vara ute. Det var varmt, jag hade musik i öronen och dansade nästan fram :) Det var då jag kom på hur härligt det är att börja dagen med en liten promenad, den behöver ju inte vara en timma, men en liten promenad i solskenet är verkligen en 10 poängare! Ska kanske försöka mig på att komma upp lite tidigare i morgon för att gå ut en sväng då innan jobbet... Får se om jag tänker likadant när väckarklockan ringer... :)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback