Mysig gårdag

Åhh. Jag menar bara åhhh. Det var så mysigt att får träffa min älskling igen. Jag blir så glad av honom, fnittrig som en liten tonåring, får massa energi och är helt upp i taket (mer än vanligt) + att jag känner mig så hel liksom. Weird hu? Känns fantastiskt! Vi gjorde middag (jag sköljde champinjonerna och hällde i vatten i en kastrull), pussades en massa, pratade om vår Paris-resa, myste, drack te och åt digestivekex med hjortronsylt framför Desperate Housewives. Riktigt spännande avsnitt med bland annat en tornado (läskigt!) som svepte över Wisteria Lane... Vet inte om D och D's pappa var lika exalterade som jag, men men... :) I morse var jag uppe med tuppen tjugo i sex, på med sminket, frukost på te och gröt med D's pappa (D gick upp fyra då han börjar jobba kl fem! Jisses...) och sen rusade jag till bussen efter att ha skrivit en liten "love-note" till min babe. Sånna lappar är så kul att skriva - och för all del att få ;) På tunnelbanan läste jag i körkortsboken (tänk att jag ännu inte läst igenom hela boken! Läser dock inte så mycket när jag väl läser...) Sista biten på Lidingö-tåget nickade jag till x-antal gånger och då orkade jag inte läsa många rader till... Nu är jag här, pollenallergisk och glad, let the day begin så att säga!

Gårdagens citat by my darling "du har mascara på över-locket" (alltså ögonlocket) Du är så söt!

Pusss

image2273

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback