Något nytt och någonting lånat

I lördags köpte jag en till grej (en av de två sakerna jag köpte) och det var den urhäftiga mjölkkannan från Stockhome som jag sett i en tidning och bara MÅSTE ha. Det är ett mjölkpaket i proslin istället för en vanlig gammal tråkig mjölkkanna liksom! Skit ball. Den ska jag lägga tll min samling av prylar till min kommande lägenhet :)

image2291

Sen rev jag ut alla grejer ur min byrå som för tillfället står placerad ute i tv-rummet och bara är i vägen, alla mina grejer, ja de är spridda på golvet i mitt rum ;) Nu står det istället en tv-möbel placerad där byrån tidigare stod och det ser mycket bättre ut med alla högtalare och shit. Kolla själv:

image2292

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback