SATC premiär i London

Säg någon som inte har bloggar om denna händelse?! Självaste Sex and the City the Movie hade biopremiär i London igår! Helt fantastiskt. Själv får man vänta till den 21 juni innan man kan bänka sig i biosalongen med en extra stor popcorn (för den filmens skull skiter jag i allt vad dieter heter) och Henke som filmkompis. Ska bli så kul! Kan knappt bärga mig :)

Kolla in de tjusiga ladiesen på premiären. Sarah Jessica Parker har en liite för annorlunda hatt för min smak men klänningen var fab!





/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Josefin Jonsson

oh, våga inte ladda ner och fuska!! jag är grymt taggad för lördag! du är väl på fortfarande?? annars blir det spö, ses puss

2008-05-13 @ 18:40:26
Postat av: Emma

Hehe har du hittat hit ;) Nej nej, denna ska jag inte ladda ner!! Själva tjusningen ligger ju i att se den på bio! Jag är taggad till lördag! Inga problem ;) Ses!

2008-05-14 @ 10:27:05

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback