Shoppinglistan

Detta skulle jag vilja köpa denna månaden, eller jag kommer nog närmare bestämt att köpa detta:

♥ Mörkbrun ögonskugga från Make Up Store - √
Ljus neutral ögonskugga - √
♥ Schampo och balsam
♥ Rengöringskräm och dagkräm från Weleda (finns i hälsokostbutiker) - √
♥ Torrchampo från Tony & Guy (måste testa!)
♥ Hårinpackning - √
♥ Present till Älsklingen!
♥ Nagellacket La Paz nr 71 från Malava (hittar ni det köp två flaskor bums!)
♥ Födelsedags- och inflyttnings-present till Sara Sweet
♥ Hårmousse - √
♥ Svart kajal - √
♥ Något klädesplagg som passar min nya frisyr med edge i! Kjol, klänning... Topp? (Delvis klart;)
♥ Sneakers/snyggare bekväma skor att gå längre i än med heels och ballerinas

Sen det jag kanske inte måste ha, men gärna vill äga :)

♥ Den där skinnjackan
mitt hår desperat behöver
♥ De svarta pumps/skoletterna med rosett från Scorett (behöver jag säga mer...)
♥ Fint halsband - √

Nu kommer jag inte på mer, men jag lovar att listan kan göras längre!

Pusss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback