Slit och släp

Dagen har verkligen varit intensiv och änär den inte slut... I morse tränade jag och Loijs kl 9.30 + att vi cyklade fram och tillbaka och det är säkert en mil ena vängen, kanske lite mindre.. Mitt knä strejkade dock på hemvägen - inte kul. En knapp timma senare var vi på väg in till stan för ceasarsallad-lunch och lite shopping. Mysigt och trevligt :) Jag köpte en soft klänning i svart som blir skön att vara sådär casual i, bra beskrivning? ;) Och en mjölkkanna som är formad som ett mjölkpaket i porslin från Stohome (eller vad det nu heter), den va lite dyr men jag kände att jag verkligen kommer vilja ha den i min kommande lägenhet.. Ska bara hitta den först :) Efter en dag fylld med motion, promenerande och gud vet allt är jag helt slut! När jag kom hem la jag mig rakt upp och ner på sängen och här har jag blivit kvar sen dess, typ en timma sen. Snart, kl 18.45 ska jag och min bror till Restaurang Bryggan och äta middag, mamma sa att vi fick det då vi är ensamma hemma - lyxigt :)

Kanske dags att sätta sig upp då? Hehe. Ha en fin kväll!

image2261
/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback