Slöheten själv

Jag har idag, som ska skrev tidigare, legat i sängen mest hela dagen. Klart jag gått upp för att äta något och säga nåt enstavigt ord till min bror, men mer än så har det liksom inte blivit. Är ju trotsallt i pollenallergins våld så jag är inte direkt på topp som jag brukar, därav energilösheten. Men, jag säger men, nu har jag minsann åstakommit något! När jag sett klart på filmen The Heartbreak Kid (som förövrigt var en bra film) hoppade jag ur sängen - ja faktiskt - och började riva och slita i garderobens innehåll. Jag tog fram alla mina sommarkläder och ersatte sommarklädernas lådor med vinterkläder och alla varma koftor. Känns riktigt bra. Dock har jag ett problem. Jag har på tok för lite plats för mina kläder. Eller så har jag på tok för mycket kläder... Nää det är nog bristen på plats som är grejen. Ska försöka tömma min byrå för att ha en tv-möbel där istället då det skulle passa mycket bättre. Två lådor  av de tre är tömda (krävdes mycket svett och tårar) och nu återstår bara en. Lådan med stort L. I denna låda har jag i princip allt som inte har någon annan stans att bo. Allt från träningstoppar, partyväskor till hårspray och locktången ect ect ect. Var ska jag göra av all den bråten? Nu när jag är så nära målet (tv- möbeln) kan jag inte ge upp. Aboslut inte. Men för ikväll ska jag nog tacka för mig och se en film till innan jag somnar. Men i morgon - då jäklar!

Sov sött på er :)

image2259

Vem skulle tacka nej till en sån här garderob? Inte jag i alla fall.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback