Solen skiner hörrni!

Snart ska jag få trava/gå/rulla/springa/rulta (you got it) hem. Det härliga är att solen faktiskt skiner riktigt mycket just nu! Säkert bedrar ögat mig då sol signalerar värme, men varmt är det nog rakt inte. Trenchcoaten känns aningens för kall men att gå tillbaka till vintrigare jacka känns lite fel. Jaja. Jag glädjer mig åt solensstrålar och ljus för det! En till dag har passerat och hela Detox-flaskan på en dryg liter vatten är äntligen slut! Yeey. 19 dagar kvar alltså. Ska laga mat till alla sju pers när jag kommer hem också, torsdagar = min matdag. Kul kul. Jaja. Blir nog bra när det är klart! Måste städa rummet och ser förjävligt ut! :P

Puss å hej så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback