Stand-up

Full rulle som vanligt. Hej och hå. Nyser mellan varven. Läntar tills jag slutar då jag ska åka in till centrum och köpa upp mig på ännu ett lager pollenmedicin (halleluja). Efter det ska jag snabbt hem igen och äta middag och snabbt efter det ska jag och Loijs åka till Slussen (nånstans åt det hållet) för att gå på Stand-up! Det är en kompis till Loijs som ska vara med tydligen så det ska verkligen bli kul! Har aldrig varit på Stand-up tidigare så detta blir den stora premiären! Helfestligt om du frågar mig.

En annan festlig sak som jag nämnde lite igår är att Sara (min sötnos i Götet) och hennes pojkvän ska ha inflyttningsfest i juni i samband med hennes födelsedag. Jag ska självklart åka dit för både support, röj och en och annan skvallerstund. Har bett om en önskelista också, men hur de inköpen artar sig kan jag inte skriva något om här, Sara är nämligen en av mina trogna läsare (tänk att jag har trogna läsare!?). Bokade biljetter till tåget redan igår och jag ska ta ledigt på fredagen den 27e (Saras födelsedag) för att åka redan på torsdagen, riktigt skönt med långhelg! Åhh längtar :) Det är massa kul event som dyker upp nu hela vägen till sommaren!

Nu ska jag drömma vidare om Apoteket och dess utbud... Åhh...

image2269

/emma.


P.S. Visst har jag bättrat mig på särskrivningarna hjärtegull-Sara? :)

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback