Swish

Så var den helgen förbi. Söndagen för min del var extra kort då jag vaknade kl 14 av att Loijs ringde och väckte mig. What?! David hade ringt mig halv tio och då somnade jag om ganska fort, till kl två tydligen. Jag fick ganska bråttom! Att äta kladdkaka med Loijs missade jag :( Men tydligen fanns halva kakan kvar idag så kanske kanske att jag får mig en bit... Dock borde jag träna... Hum hum.. Vi får väl se vad som vinner: kladdkaka eller träning? Hård kamp - not. I alla fall. Jag skulle vara hos David vid 17-tiden och jag fick liiite ont om tid att göra mig i ordning, nyktra till (näärå) och packa ner det viktigaste. Men jag fixade det! Hos David serverades det god god middag och hans farmor var på besök - väldigt trevligt! Så mysigt.

I morse var jag seg och trött och undrade varför det var måndag så snart. Fick inget svar på den frågan så jag gick upp och sminkade mig. Fick skjuts till Telefonplan och sen började resan till jobbet i sällskap med körkortsboken. Solen skiner och det är alltid lika härligt, dock är det ganska kallt men att himlen är klarblå gör ju inget:)

Pussar



Någon som också längtar till fredag? (Läs: löning).

/emma.

P.S. Jag låg i sängen för att sova först kl 04.05 på söndagmorgon om det ursäktar att jag var något trött (senare) på söndag morgon :P

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback