Tänka sig

Mår blä. Mår nämligen riktigt illa nu efter lunchen :( Förut mådde jag illa efter varje lunch på jobbet, nu har det varit bättre ett tag, men idag, hua. Drack lite Samarin nyss, får se om det hjälper...

För att koppla bort illamåendet försöker jag tänka på något roligare och tankarna ledde mig till Paris och på resan jag och David ska göra till just Paris. Jag ska boka biljetter till Moulin Rouge, just nu är jag dock lite kort med pengar så jag hoppas det finns biljetter kvar den 25:e när lönen trillar in! Men det är nog ingen fara, vi skulle se showen den 12 juli i så fall och det är en liten stund kvar tills dess. Oj va kul och mysigt vi kommer ha det! Första gången jag åker på en resa på det sättet med en pojkvän. Det lät ju bra ;) Men du förstår nog vad jag menar! Riktigt mysigt. Flyget lyfter på Skavsta flygplats kl 7.10 den 11 juli, så vi får nästan hela fredagen på oss att strosa runt och vi stannar till söndag då vi åker hem vid 14-tiden den 13:e. Shit va kul! Längtar verkligen :) Tur att tiden går fort, tyvärr går den lika fort när man väl är "där", dit man längtat till... Innan dess (Paris) ska jag och D ha en hel vecka för oss själva i midsommar veckan, nåja på midsommarafton blir vi väl ett glatt gäng nånstans, men dagarna innan får vi se vad vi hittar på! Mys mys och pys.

Btw är det är snart sommar(lov för de små lyckostarna till skolbarn) och snart har jag min semester! Det tackar vi inte nej till...

Nu mår jag inte lika illa längre. Va skönt. Det hjälper alltså att tänka på roliga(re) ting!

image2275

Utsikt (inni)från Sacre coeur över Paris - Totally lovely!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback