The new hairdo

Jag är numera Mrs Beckham! Yes. Och detta är verkligen nytt för mig. Har första gången i mitt liv gjort något aningens galet med mitt hår, inget vanligt och aningens tråkigt här nej, nu är det annorlunda grejer! Har inte riktigt vant mig än men hitills har jag bara fått fina komplimanger. Av älsklingen som plockade upp mig efteråt och av syrran och av Elina. De är de enda som sett frillan än. Får se i morgon vad jobbet tycker, och mamma! Mamma som kommer hem från Italien i natt :)

Tjo. Vad tycks?



Slår två flugor i en smäll och visar en himla massa bilder på både håret och dagens outfit. Är typ osminkad och trött på sista bilderna, men det får ni tåla. Försöker fånga frisyren på bild!

Puss på er och sov gott!

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Emma, det är sjukt snyggt (du likaså). Du e så modig som vågade, jag skulle aldrig våga och skulle jag våga klippa av håret så skulle det bara bli konstigt eftersom jag har så krulligt/lockigt hår... Haha afro-varning blir det väl då ;)

Puss

Postat av: Emma

Taaack! Det känns bättre och bättre och det är faktiskt riktigt kul med en ny look :) Du har ju superfint lockigt hår! (Du vet gräset är grönare syndromet, jag vill ju ha lockigt hår;) Mm det kanske du har rätt i, men man vet ju aldrig :P Puss

2008-05-27 @ 09:07:44
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

haha men du kan ju göra ditt hår lockigt för en kväll. jag kan ju aldrig få rakt hår.. Bättre med hår som är som ditt, som man kan göra lockigt när det känns som om man ska ha lockigt..

Jag skulle vilja klippa av håret, men afro... nej tack =p...

Puss

2008-05-27 @ 09:53:48
URL: http://elina86.blogspot.com

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback