Time for some workout

Jag åt en glass. Men det är tillåtet enligt vårt lilla socker-och-snask-förbuds. Right?

MEN, jag ska träna idag, för att kompensera glassen liksom, så det är okej. Dave babe kommer hem till mig direkt efter jobbet och då ska vi äta lillebror Emils middag (spenatsoppa med ägg och ungspannkaka till efterrätt) efter det drar vi till Friskis (alla tre) för att svettas lite! Jag ska ta tag i en crosstrainer en stund, David tar löpbandet sa han och Emil? Efter att ha fått upp pulsen lite ska vi in på ett skivstångspass och lyfta lite "skrot". Och nu kommer "grejen": det handlar om att visa var skåpet ska stå! Jag kan ju inte visa David att jag är en klenis direkt, nej minsann, nu gäller det att spänna alla muskler och ta i för kung och fosterland. Inga ursäkter! Ojoj. Jag kommer få kämpa ;) Önska mig lycka till!

Pusss



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback