Time to move that ass

Efter den underbar filmen så är det banne mig dags att röra på fläsket. Jag har legat som i dvala sen i hela dagen igår och nu får det vara nog. Jag är verkligen expert på att "grotta" ner mig, visserligen är jag piss-jobbigt-allergisk men det finns ju en gräns?! Jajamensan. Det kommer kännas så mycket bättre efter friskispasset! Yes yes. Jag ska till och med cykla dit :) Oavsett att det regnar eller inte, jag ska minsann cykla dit! Hurtigbulle! Hehe.

Måste också säga att efter en sån här fin film, ja då blir man bara så där grymt kär. En helt underbar känsla. Jag tror faktiskt att jag vet vad det är nu. Jisses. Jag är kär. Helt fantastiskt.

Med det leendet på läpparna och den nyvunna energin ska jag dra på mig träningskläderna och bege mig till Friskis.

Älskar dig ♥

image2260


/emma.


Edit: Hahahaha. Jag cyklar inte. Jag åker moppe med Emil istället ;) Nånstans måste man ju sätta P för hurtigheten... Haha. Puss på er!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback