Too cool for school

Yeah. Min frisyr är killin'! Innan hade jag en söt ganska intetsägande frisyr men nu, nu har mitt hår identitet! Kan fortfarande komma på mig själv att fundera om jag är samma person som innan? Jag menar, det sitter ju en hel del personlighet i håret, speciellt om man haft längre hår större delen av sitt (unga) liv och sen klipper sig kort. Det är en himla skillnad i alla fall! Visst jag har fortfarande lite längd framtill men bak är det kortare, kommer knappt ihåg när jag hade så här kort senast?! Förut (innan jag klippte mig) kunde jag ta tag i håret bakifrån med min hand, men nu är jag inte ens i närheten av något hår, hur mycket jag än spretar med fingrarna! Frisören klippte av ca 25 cm där bak! :-O Jisses. Men det är soft. Jag är nöjd med min nya frilla och mitt nya jag! Känns bra. Ser till och med äldre och mer vuxen ut och det är inte fy skam det inte! Speciellt inte om man vill komma in på alla uteställen i Sthlm ;)



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback