Trevlig helg!

Darlingen ringde nyss och frågade vad han skulle köpa för kött till grillningen i kväll? "Nåt gott" belv mitt svar och han sa "Okej". Då var den saken biff... Så att säga ;) Solen skiner som aldrig förr här utanför mitt fönster och jag gör inte annat än att längta ut till den! Det jag inte längtar efter är färden på Lidingötåget (inte direkt AC) i tjugo minuter, det är tjugo minuter för mycket! Men det är färden till den underbara helgen och oj va roligt jag kommer ha det! ska försöka att ta mycket kort (glömmer lätt det) och hoppas att det fastnar nåt snyggt på korten... :)

Åhh va det ska bli skönt och härligt med helg, helt klart! Hoppas du får en toppen helg!

Puss å kram



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback