Ursäkta röran vi bygger om

image2266

Min (söta) lillebror och jag började igår att designa om min blogg. Jag står för hur jag vill ha det och Emil står för att göra det så som jag vill ha det. Eftersom vi började omdesignandet igår kväll/natt runt 12-1 tiden för att vara exakt blev det bara lite halvklart. När vi (Emil) får lust igen ska vi ta tag i resten och göra min blogg super-duper-fin igen :)

Kan också tillägga att jag nyss kom hem från ett skivstångspass på Friskis och att jag plockat ur linserna. Öh. Det sista vet jag inte om det har någon som helst betydelse i sammanhanget(?). I alla fall. Emil och jag har också varit riktigt duktiga idag och städat HELA huset (minus rummen till syskonen - mohahaha;) med allt vad det innebär innan föräldarna skulle komma hem. Nu har föräldrarna suttit i bilkö i ca tre timmar så de ska vara hemma när som helst nu. Ja nu är de på dörren!

Vi ska äta goda goda grillspett till middag nu också :) Ha en fin kväll!

Puss o kram


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback