B-day!

Idag blir jag minsann 21år! Galet skoj! Hemskt kul att fylla år faktiskt. Känner mig som ett litet barn (överförtjust sådär) och inte alls som en vuxen 21 åring, men det kommer väl :) Man ska ju absolut inte tappa barnasinnet så det här är bara fullt normalt för mig att inte kunna bestämma migför vad jag är... Säger bara: happy birthday till mig :)

Har fått massa fina saker :) Jag och Älsklingen ska bland annat gå på The phantom of the opera i London när vi är där i slutet av januari. Hur kul som helst! Jag och Darlingen ska få klä upp oss till tänderna igen (Moulin Rouge senast) och wow. Den ska tydligen vara helt fantatsik! Av Emil och Maja fick jag en muggtermos i plast med ett kort på dem i - sååå fint så :) Av mamma fick jag en liten Londonguide, de två hattlådorna jag önskade mig, biljett till inspirationskvällen på Rival (med bl a Mia Törnblom, hälsocoacher mfl) den 25e december. En bok av Sophie Kinsella (som bl a skrivit "En shopaholics bekännelser" och "Mina hemligheter") på engelska - öva öva engelska! En sån där plåtlåda som ett smyckesskrin med illustrationer i rosa (så klart) och som det står fransktext på. Hum... Vad mer? Har säkert missat något men jag kan visa bilder på allt sen och repetera då! :)

Nu kommer strax lite besök till Althea (låtsas syster) som också fyller år idag, då blir det lite tårta och sen ska man äl göra sig i ordning inför festen!! Vi har redan varit där och fixat det mesta, pyntat, installerat musik och allt sånt! Kommer bli sååå bra!

Kommer bli helt splendid och självklart faboulus ikväll! Fester borde man ha fler av :)

Ses ikväll!

Pussar och kramar


/Födelsedagsbarnet!

Fina kommentarer
Postat av: Elina

GRATTIS GRATTIS GRATTIS Emma.. Jag tar ditt uttryck och säger att kvällen kommer bli faboulus! Ska bli så kul. Vi ses ikväll! Puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback