Back to school

Igår när jag kom hem väntade ett kuvert från Braheskolan på Visingsö med information om Birghton. Jag ska välja vilka kurser jag ska läsa under mina 23 veckor, börja betala av summan för boende och mat och lite annat smått och gott. Jag kommer ha påsklov, två andra dagar så kallade "bank days" som innebär ledighet, det kommer pågå en festival i Brighton under några veckor i maj och vi kommer ha en vecka att resa runt och sånt och sen göra något arbete om det. Jag börjar minst sagt bli lite nervös nu! Men det kommer bli bra :) Kanske att någon vill hälsa på under påsklovet?

Dags att börja planera lite mer kanske? Typ teckna en reseförsäkring så det är klart och den där adaptern måste jag ju köpa nångång! Hjälp. Men det kommer bli kul!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback