Denna vecka

Jag kom på i morse att jag minsann fyller år på lördag! Hela 21år. Känner mig lite som ett barn igen, som när man inte kunde sova om nätterna för att man skulle fylla år om en månad... Typ. Lite kul är det allt att fylla år :) Ska ju ha fest med Loijs i år också så det kommer bli helkul! Lite fix inför festen får det allt bli denna veckan och på lördag smäller det! Woho!

[X] Måndag: Jobba, Core och DansAerobics SATS Älvsjö fr kl 18.00, hem till D <3
[X] Tisdag: Jobba, Pilates 17.30, köpa allt inför festen med Loijs, ut med vovven?, DH
[X] Onsdag: Jobba, Spinning och Core kl 17.30-18.30, fixa för Brighton, Greys Anatomy
[X] Torsdag: Jobba, laga mat till familjen, lämna grejer på jobbet inför festen?
[X] Fredag: Anna fyller 21! Jobba, BodyPump kl 17.00 L-ö, förbereda för festen!
[X] Lördag: Jag fyller 21! Gör klart allt för festen, fixa till kostymeringen och PARTA!!
[X] Söndag: Bakisdag? Ta med Älsklingen på promenad till Långängen och fika? Mys.

Kan också tillägga att gårdagens träningspass på SATS i Uppsala (BodyCombat) har gett mig en härlig träningsvÄrk (den du Maja!) - löv it!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

ja det är fest på lördag!! Min dräkt hänger hemma i vardagsrummet och jag ska bara åtgärda den lite grann innan festen på lrödag!Ska bli så himla kul!! Vet du hur många som kommer? (Kom på att jag kanska ska påminna om jordgubbsallerin till eventuellt bål) ;) Vi vill ju inte dö på din fest =p...

puss puss

Postat av: Emma

Jaa det ska bli så kul:D Hum, alla har inte anmält sig på FB direkt, men tror vissa kommer som inte sagt nåt där.. Men ja ca 20 i alla fall om inte fler.. Hum. Får jaga runt lite tror jag:) Närå vi har inte planerat några jordgubbar men jag ska komma ihåg det också! Puss

2008-11-10 @ 10:34:02
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Elina

haha jag tänkte att det var lika bra att säga till om det i alla fall.. även fast det kanske inte är jordgubbssäsong :) kommer det "vanliga gänget" i alla fall?? jag har ju anmält mig på FB, men vi är ju två i min anmälan :) kanske är fler som kommer så? puss

2008-11-10 @ 11:07:02
URL: http://elina86.blogspot.com
Postat av: Emma

Mm det är mest det vanliga gänget, kanske nån mer på Loijs sida och så, men mest "de gamla vanliga" ;) Ja, precis någon kanske tar med sig nån men det måste vi också veta iofs.. Hum Det fixar sig! :) Puss

2008-11-10 @ 12:28:24
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: maja

8-)

2008-11-10 @ 13:49:13
Postat av: Emma

Du får hålla dig borta från bålen syrran! Ajabaja ;)

2008-11-10 @ 13:56:02
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback