Födelsedagsmorgon - två veckor för sent.

Bättre sent än aldrig som man säger. Har inte bara bilder från födelsedagsfesten utan även några bilder från min födelsedagsmorgon som jag tänkte visa. Visserligen fyllde jag år den 15e november och nu är månaden nästan slut... Men men. Vill man se mig utan smink kollar man nedan, annars skiter man i det!

Later!



Paketen - på väg in i mitt rum. Löv it!



Först gömmer jag mig (hallå en kamera i nyllet direkt på morgonen?!)



Jag visar mig lite till... Men inte för mycket.



Men till sist måste man visa sig, måste ju kolla in presenterna och tårtan! (Och ja, så här ser jag ut i glasögon).



En jäkligt ful grimas lyckas jag frambringa - men jäkligt snygga presenter!



Man läser korten först! Mycket rim i år - kul!



Hugo ser sugen ut på tårtan. Härlig frukostbricka!



Emil och Maja protesterade ganska bra och gör allt för att inte vara med på bild!



Nu ska det öppnas paket! Pjamasbyxorna var först ut.



Hugo tröttnar (han fick ju ingen tårta) och tar sig en tupplur på paketen.



David var så klart med och sjöng på morgonen <3



Man blir glad av presenter och uppvaktining :)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Emil

Nice urringning Emil! :O


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback