Friday - at last

Mitt lilla problem att jag trott (önskat?) att det varit fredag varje morgon har nu äntligen botats. Idag är det faktiskt fredag! Och inte vilken fredag som helst - utan Annas födelsedag! Idag blir min BFF (fniss) 21 år! Bara en ynka dag innan mig. Vi har verkligen känt varandra hela livet (hennes pappa kom in med henne när min mamma låg i värkar (hon bad honom nog fara och flyga) med mig - och dan efter kom jag till världen). Så vi snackar om många års kvalitétstid - hela 21 år minsann! Eller ja, imorgon när jag föddes, blir det 21år! :)

Vad händer annars idag då? Joo, förstår du, det blir jobb som vanligt, sen ska jag pumpa upp lite obefintliga muskler på SATS kl 17.00 (BodyPump) för att sen släntra hem och pyssla vidare på rummet, förbereda mig mentalt på att bli 21 och sånt. :)



Grattis vännen! (Coolt att vi båda två har gröna ögon också:)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback