Fröken duktig

Igår när jag kom hem var jag sjukt trött! Jag la mig på sängen, knäppte på tvn och somnade typ på en gång. Maja kom ner nån timma eller två senare och sa att det var middag, hon fick typ skrika några gånger för att jag skulle vakna. Jag sov verkligen djupt! Man är så där konstig när man somnar sådär tidigt, och vaknar på det sättet, man blir typ illamående, skakis och seg, fattar inte vad man är och pulsen slår för fullt. Galet va? Middagen var riktigt god, laxssoppa! Fick det som lunch idag och det tackar man ju inte nej till :)

Efter middagen bokade jag mig en flygbiljett hem från Brighton den 13e juni. Så nu måste jag komma hem! Don't worrie. Fick också besked om att jag får CSN-lån och bidrag beviljat så det är också klart! Känner mig duktig som har sånna "stora grejer" avklarade. Ringde mitt försäkringsbolag förra veckan så jag får nog en inbetalningsavi för min försäkring (måste ha det när man pluggar utomlands) när som helst. Yes. Måste köpa den där jäkla adaptern också... Later!

I helgen blir det fullt upp, ska träffa Frida och Johan på fredag med David (väldigt trevligt) ska äntligen få se hur de bor! På lördag bär det av till Taxingeslott och spendera några timmar på julmarknaden med D's familj och min. Direkt efter det ska vi till Uppsala och fira min födelsedag hos pappa med farmor o farfar. En middag till kvällen och sen kör vi hem till Sthlm igen. På söndag? Hum. Ja då kan man väl träna lite Yoga en sväng om inte annat? Trevligt. Kommer bli en kul kväll! 

Nu ska jag fortsätta på mitt "duktiga spår" och göra fakturor!

Puss på er! 

Fina kommentarer
Postat av: Maja

svikare där :(





:P


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback