Hungrig!

Jag är riktigt hungrig nu! Bara en halvtimma kvar till lunchen - skönt. Eftersom jag dumt nog aldrig äter mellanmål och håller mig på en mer jämn hungernivå blir jag istället VRÅLhungrig. Som tur är, är det inte jättelångt kvar tills jag får gå på lunch, typ 25 minuter. Har beställt thaimat idag också! Kommer bli supergott! Måste ju "öva" lite inför Thailandsresan ;) För den som undrar blir det kyckling och grönsaker (thailändska saker) i cocosmjölk, två chillisar starkt - mmmmummms! Min favvo.

/emma.


Edit: Nu har jag ätit så mycket thaimat att jag tror jag ska spy. En portion brukar vara så pass stor att det räcker till två portioner, en större och en mindre, men idag åt jag upp allt. ALLT. Och jag är verkligen mätt. Jisses. Samtidigt skulle jag inte tacka nej till ett mjukt bröd... Ajabaja!


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback