Instickare

Idag är jag tillbaka på jobbet. Känner mig inte lika vimmelkantig längre, så det var dags att återvända till verkligheten. Det tas i för fulla muggar kan jag säga! Jag har börjat lära upp min vikarie som ska sitta här när jag drar till Brighton ett halvår. Det gäller att förmedla min kunskap på bästa möjliga sätt och inte säga allt i fel ordning osv. Ganska lätt att låta ologisk och blanda ihop det, så det blir svårare att lära sig, när jag har allt i huvet och tänker på mitt sätt. Det var nog ingen som fatta det där heller;) Jaja. Jag ska strax återvända till min fakturahög, när vikarien återkommer från lunchen. Yeah! Måste nog börja slipa lite på alla manualer och grejer så de är fresch och uppdaterade när jag drar! Vikarien ska ju liksom inte stryka med av stressrelaterade syndrom när jag dra...

Ha en skön dag! I eftermiddag blir det Pilates på SATS - dags att börja röra på kroppsdelarna igen!

Puss

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback