Lovely news

Enligt Elin Kling blir det en uppföljare av Sex and the City the Movie! Galet! Frågan är om det kan bli bättre? Vad kommer hända? Älskar i alla fall känslan den filmen ger mig - så jag bara tackar och tar emot! Alla kläderna... Och alla skorna. Åh. De ska tydligen börja filminspelningen nästa sommar så vi får allt vänta ett tag... Men det är bra att längta har jag hört! :) Totally fab anyways!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Läste också det imorse, och jag hoppas det är sant!!! Oh jag längtar också!!! Puss

Postat av: Emma

Jaa verkligen, älskar att historien inte tar slut - det är det som är så sorgligt när den gör det..

2008-11-07 @ 14:02:37
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback