Presents!

Nu har jag letat reda på alla presenter jag fick igår och tagit kort på dem. Om jag missat något  - skjut mig! Jag har verkligen försökt att inte missa något i alla fall :)

Först ut: Älsklingsbabe, eftersom min present från honom är en upplevelse fick jag en cd med musiken som han spelade upp på morgonen när jag läste hans fina kort. Tänk att få se The Phantom of the opera i London med min Älskling på vår ettårs dag! Lovely!



Underbart fin kort! Han känner mig han, min Älskling!


Av mamma fick jag mycket fint, vi börjar med detta träffande kort!



Och ett sånt där tjusigt smyckesskrin med fransk text och underbara illustrationer!



Hattlådorna jag önskade mig! Det finns en till likadan låda innuti denna. Åh mamma!



En godisskål för en prinsessa :)



Värmande pjamasbyxor för kalla England (mina nuvarande är i trasor och mamma skämdes, så hon köpte nya) och två linnen, ett i svart och ett i vitt till. Mys!



Biljetten till Inspirationskvällen! Lovely, här ska det inspireras! Mamma och jag på Rival den 25e!



Böcker är kul! Tusen strålande solar fick jag av mammas sambos mamma, Remember me? och London Reseguid fick jag också av mamma.



En "muggtermos" för en person fick jag av mina söta syskon (de på bilden) - den ska jag ha med mig i skolan i Brighton!



En kungligt snygg krona som man hänger upp nånstans (t ex balkong) fick jag av söta Elina och Johan!



Fin fina Pilgrimsörhängen av självaste Loijs!



Av Lovisa, Lotta och Eva fick jag en rosa (!) kaffekokare (måste fundera ut hur den funkar...) Shopaholic-tuggummin i söt ask med spegel i och en blå ljushållare! Tack tjejer!



Något gott att smutta på? Oja! En glittrigsko kan göra vem som helst glad - här som julgranskula! Josefin, Marcus och Johan kunde sina grejer :)



Rosa (!) ljuhållare och en mask (för bakisdagar?) fick jag av Robin och Harriet! Härligt tjusigt!

Tror det var allt! Om inte, lägger jag upp en bild till!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!



Jo nu är det så här att jag har letat efter en muggtermos i en evighet nu men inte hittat någon fin :). Sökte runt på google och fick då syn på din.



Fett fin med bilden på dina syskon :)

Vet du möjligtvis var den inhandlades?

2009-01-02 @ 16:28:48

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback