Sexy in heels

På något sätt känner man sig alltid snygg och rent av sexig när man har högklackat! Man får en helt annan hållning, en annan stuns i stegen och man känner sig lite "yeah power!" om ni förstår vad jag menar. Lite uppsnoffsad och inte sådär vanligt tråkig trots att man i övrigt inte direkt är uppklädd. Idag bytte jag minna luddiga vinterskor till just ett par heels, mina plåtåheels för att vara korrekt. Känner att jag är ganska snygg när jag spatserar genom korridorerna på jobbet. Mer klackar åt folket helt enkelt!

Här är mina favoriter big time! Köpte dem på Haléns.se för snart ett år sen. Tiden går fort när man har klackar :)

Klicka f�r att st�nga bilden

/emma.

P.S. Nu när jag ser mina gråa strympbyxor på bilden, kom jag på att jag måste köpa mig lite sånna. Alla strumpbyxor från förra året är totalt utnötta och fula... Tråkigt! Men man måste ju om man ska ha kjol eller klänning i vinter!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback