Sorry guys

Jag är nog inne i en sån där hinner-inte-riktigt-med-allt-jag-vill-period, bland annat att blogga. Men det blir inte mycket tid över om man jobbar (faktiskt!) sen kanske man åker och tränar vilket tar ett par timmar med resan, byta om, träna, duscha, åka hem och ja, sen skulle man visst ut med hunden också (i snöyran igår). Idag blir det också fullspäckat schema, mestandels roliga saker! Jobb först, sen ska jag åka in till stan och shoppa lite julklappar tänkte jag, måste börja lite smått nu eftersom vi åker till Thailand den 13e och innan dess ska man typ vara klar. Efter min minijulklappsshopping ska jag och mamma träffas och äta middag på stan för att sen ta oss till Rival på Söder och gå på Inspirationskvällen. Kommer bli en riktigt kul kväll!! Fick biljetten i present när jag fyllde år förr förra .helgen - kul att ha en presen som man kan spara på :) Imorgon ska jag träna med Loijs igen efter jobbet, ett Box pass kl 18.30 på SATS Lidingö, direkt efter det ska jag sätta av hem till David som slutar jobba kl 20.00. Vet därför inte om det kommer komma upp några bilder från festen förns på torsdag... Då jag har matdag iofs. Ja du ser! Det finns faktiskt inte en enda stund över! Funderar på att ha en riktigt "Emmadag" på söndag. Inga måsten, inga tider att passa, ingen strress, bara bara vara, sova ut, gosa ner sig under täcken och filtar med en bra bok... Det låter det! Men innan dess finns det massor att göra. Bara att sätta igång med andra ord :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback